wtorek, 1 sierpnia 2017

Winowajca :)


    Od niepamiętnych czasów człowiek należy do stworzeń rozumnych. Do istot którego rozum przewyższa rozum innych stworzeń...Ale nagle w XXI wieku pojawia się ono...

   Niepozorne stworzenie  o małych łapkach, spojrzeniu rozczulającym bardziej niż mina szczeniaczka i.... futerku tak delikatnym że nie ma takiego żadne inne stworzenie.

   Dziś istotę rozumną przechytrzyła...

    Szynszyla...

     wystarczało otworzenie woliery...Jedno spojrzenie....Nieudolny rucha ręką i skok ...który spowodował że owy futrzak znalazł się na podłodze...

    I tyle było go widać...


Winowajca :) Zdjęcie za czasów kiedy jeszcze dało się mu fotkę strzelić :)






Jaśnie pan Junior. Po małej wycieczce po mieszkaniu postanowił przyjść. Powąchał łapówkę...Spojrzał na mnie .Jego mina mówiła "no chyba oszalałaś że buraczkiem mnie przekupisz"  i nim zdążyłam coś powiedzieć ten wskoczył mi na kolano. na półkę i w mgnieniu oka usiadł przy misce... Bo przecież po wybiegu trzeba zjeść kolacje :)

Ps. Zanim kulki u nas zamieszkały sądziłam że będą jak większa wersja chomika...myliłam się :)

10 komentarzy:

  1. słodziak. Myślę że często ludzie nie doceniają zwierząt, od których można sie wiele nauczyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli wycieczka po mieszkaniu była udana ale najważniejsze że jednak zjadł buraka

    OdpowiedzUsuń
  3. haha cwaniak! Śliczny jest!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki sprytny słodziak :) widocznie jest jak mój pies- chce żyć swoim życiem i ma w nosie czego chcą od niego ludzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szynszyle to indywidualiści. Robią co im się podoba czasem jednak posłuchają i zrobią to co im każe :)

      Usuń
    2. Czyli wypisz wymaluj jak mój Rico ;) ale fajne są takie zwierzęta co mają swój charakterek a nie tylko "miziaj mnie cały dzień, a ja będę twoim sługą" :D

      Usuń
    3. Z takimi jest weselej :)

      Usuń
  5. A to sprytek z tego Juniora:) w dodatku przepiękny!

    OdpowiedzUsuń